Tři tečky...

Tohle místo mi připomíná trochu Londýn (těma cihlama), ale je to jen garáž a domov důchodců. Škoda.

Občas sníme o nějakých místech, kde by nám bylo líp a kde to je zaručeně lepší než kde žijeme...nebo ne? Tak já hned po Barceloně mám nejoblíbenější město Londýn. Je tam totiž nejlepší taneční studio, který jsem zatim viděla a kde jsem si mohla i zatancovat. Jsem přesvědčená, že bych tam chodila každej den. Přidej si na tu garáž číslo 68, udělej z garáže šedivou zeď a je to. Tak třeba jednou...


Už jsem chtěla napsat něco o mym skvělym outfitu, ale došlo mi, že dnes píšu samý tři tečky, tak je napíšu ještě jednou...




A jestli si došel až sem, spíš došla, tak ti můžu říct, že tyhle kalhoty a ani tu vestičku jsem si nevybrala sama a asi bych si to ani nikdy nekoupila, ale nakonec je to dohromady fakt supr. Dárky nebo darovaný věci maj něco do sebe --> co třeba dneska někomu dát nějakej malej dárek?
Ale pozor! Nezačni u sebe :D







 Vesta: H&M
Tričko: TALLY WEiJL
Kalhoty: ZARA
Batoh: TOPSHOP
Boty: Vagabond


0 komentářů:

Post a Comment

 

instagram

meet us

Ráda dělám co chci,kdy chci a kde chci. Baví mě asi milion věcí a každej den něco jinýho. Nekoukám se zpátky a užívám si přítomnost,tak by bylo fajn občas něco zaznamenat a třeba se jednou podívat. natálie
"What we all want in life, to travel, fall in love and be happy."
Tohle je můj sen a já se ho snažim žít. Život je příliš krátkej na to, abychom si pořád na něco stěžovali, byli naštvaní a nepříjemní. Třeba vám můj článek úsměv na tváři nevykouzlí, ale to, že nejste nevidomí a můžete si jej přečíst, už by mohlo.) Ka

we♥it