summer's coming.

Znáte ten pocit, jak vám čas proklouzává prsty a ani nevíte jak? Všechno hrozně rychle utíká. A čím jste starší, tím veškeré významné události, ale i obyčejné momenty nabírají větší spád. 
Mně poslední půl rok uběhl tak rychle, že jsem nestihla přidat ani článek na blog, přestože popsané papíry se mi na stole štosujou. No a protože se mi na stole naštosovalo i pár knížek na seminární práci, nenapadlo mě nic lepšího než je zavřít a trochu to tu zase oživit.
Nedávno jsem se slečnou Natálií nafotila pár fotek, tak se o ně s váma podělím a jí to neřeknu. Fotky vznikly během 67 minutového časového úseku, odečítám z toho vztekání se s vlasama a zápasení s překážející kytkou. Teď mě napadá, že jsem tu kytku vlastně mohly posunout.

model: Natalie Cross
make-up: zase Natálie
photography: Ka Jirova
edit: zase já







Je roztomilá, žejo.:)))

0 komentářů:

Post a Comment

 

instagram

meet us

Ráda dělám co chci,kdy chci a kde chci. Baví mě asi milion věcí a každej den něco jinýho. Nekoukám se zpátky a užívám si přítomnost,tak by bylo fajn občas něco zaznamenat a třeba se jednou podívat. natálie
"What we all want in life, to travel, fall in love and be happy."
Tohle je můj sen a já se ho snažim žít. Život je příliš krátkej na to, abychom si pořád na něco stěžovali, byli naštvaní a nepříjemní. Třeba vám můj článek úsměv na tváři nevykouzlí, ale to, že nejste nevidomí a můžete si jej přečíst, už by mohlo.) Ka

we♥it