BERLIN and my girlzzzz

Helou evryvan! 
Byly jsme s holkama v Berlíně a to jsem vám chtěla říct. A proto vám teď budu ještě chvíli číst, jak jsme hledaly tu hiphop mjuzik a našly jen poš klubík. Tyhle slova a věty nemůžou bejt trapnější, já vím, ale stejně mě to trochu konejší, když dočteš až sem a pak to zavřeš a půjdeš radši ven.


Na této fotce můžete vidět nás na cestě do Berlína, přesná poloha byla kousek před Drážďanama, kde jsme se zastavily na moc dobrej oběd. Asi si řikáte, proč máme skoro všichni stejný jídlo. odpověď je jednoduchá, protože holkám se prostě líbilo, co jsem si vybrala já a musely si to dát taky :D.


Za normálních okolností bychom do Berlína dojely za chvilku, ale nevim proč, ale trvalo nám to fakt dlouho. Vyjely jsme kolem 10 ráno a přijely kolem 5 odpoledne. Kíťa s Anetkou vybraly hostel, kterej máte pod tím slovem hostel hozenej v odkazu, jmenoval se Generátor a jako nic extra, ale koupelny čistý až na to, že tam uklízel pán, kterej nás vyloženě vyhazoval ze sprch, protože zrovna to tam musel uklidit. Jinak dostupnost a zázemí pro osamělý cestovatele shledávám na velmi dobré úrovni.


Naše snídaně na hostelu. Já jsem stračně chtěla najít nějakou skvělou cool kavárnu, která v okolí ale není. Takže nakonec naše snídaně skončila nákupem v místním obchodě a ten byl zrovna za rohem.



Na týhle fotce bych ráda podotkla, že máme na sobě bundičky, který nám Anetka ušila <3.

První večer jsme strávily v podstatě venku a tak nějak čekaly, co se nám naskytne. A co vám budu povídat, když takhle čekáte a očekáváte, tak se vám toho zas tolik nenaskytne :D. Ne, dělám si legraci, bylo to strašně fajn. Prošly jsme snad celej Berlín, pokecaly si s místníma klukama, který jsme nebyly schopný odpálkovat, až musela přijít policie a trochu nám pomoct, nevynechala kontrolu občanek a upozornění, že jsme na fakt nebezpečnym místě plnejch drog. V polovině večera někdo zahlásil, že uděláme Tůr de bar  a celej okamžik nabral úplně jiný obrátky. 




Holky usilovně hledaly lekce, který nakonec byly zrušený, ale snaha byla! Nejradši bych cestovala a jen zkoušela lekce v jiných tanečních studiích.
Další den jsme byly na tanečním battlu, kde se k nám připojil ještě Elmer. Byla to moc zajímavá akce a celé se to odehrávalo v cirkuse.




Celej trip sme si strašně moc užívaly jídla. S holkama je to podle mě prostě nejlepší. Byly jsme na burgeru, sushi, indii, thajsku a v kavárně. 





 Tak jo, to je vše. Moc díky za skvělej výlet holky a kam pojedem nebo kam máme jet příště?




Je mi vedro. S láskou Natálie


0 komentářů:

Post a Comment

 

instagram

meet us

Ráda dělám co chci,kdy chci a kde chci. Baví mě asi milion věcí a každej den něco jinýho. Nekoukám se zpátky a užívám si přítomnost,tak by bylo fajn občas něco zaznamenat a třeba se jednou podívat. natálie
"What we all want in life, to travel, fall in love and be happy."
Tohle je můj sen a já se ho snažim žít. Život je příliš krátkej na to, abychom si pořád na něco stěžovali, byli naštvaní a nepříjemní. Třeba vám můj článek úsměv na tváři nevykouzlí, ale to, že nejste nevidomí a můžete si jej přečíst, už by mohlo.) Ka

we♥it