Nike nebo adidas?

Někdo vyhlíží jaro s vajíčkama v ruce a někdo s holografickými brýlemi. Hledala jsem trochu sluníčka, ale byla jsem naivní. Ale naštěstí v dnešní době je in být neustále pozitivní a smát se od ucha k uchu i bez sluníčka a i bez toho, abyste se tak opravdu cítili. 



Tohle je moje nejoblíbenější mikina a ne proto, že je z adidasu... Vlastně mi na značkách ani tolik nezáleží, ale protože má kombinaci tří jednoduchých barev, má klasický tvar a ještě ke všemu jsem si ji vytancovala na taneční show právě pro tuhle značku. 


Nike nebo adidas? Nedokážu se rozhodnout. Baví mě obě tyto značky a celkově mi jde spíš o to, jak se mi kus oblečení nebo určité boty líbí. Adidas ve mně vyvolává větší nostalgii. Nike u mě zas více vede ohledně kvality bot. Ve finále u mě vždy rozhodne jak se v dané věci cítím než jaký má produkt název.








Kalhoty: TOPSHOP
Mikina: Adidas
Batoh: TOPSHOP
Boty: Nike
Brýle: CCC

1 komentářů:

 

instagram

meet us

Ráda dělám co chci,kdy chci a kde chci. Baví mě asi milion věcí a každej den něco jinýho. Nekoukám se zpátky a užívám si přítomnost,tak by bylo fajn občas něco zaznamenat a třeba se jednou podívat. natálie
"What we all want in life, to travel, fall in love and be happy."
Tohle je můj sen a já se ho snažim žít. Život je příliš krátkej na to, abychom si pořád na něco stěžovali, byli naštvaní a nepříjemní. Třeba vám můj článek úsměv na tváři nevykouzlí, ale to, že nejste nevidomí a můžete si jej přečíst, už by mohlo.) Ka

we♥it