#náplavka4life


Byl první máj, lásky čas...NE. Konečně nastal čas, kdy nemusíš hledat ideální restauraci, kavárnu, bar nebo pub, ale víš vždycky kam jít. Vemeš jahody, víno, oříšky, každý podle své chuti a pak už si jen sedneš k řece, posloucháš kapelu, povídáš si, koukáš do vody, potkáváš kamarády, opíjíš se a tak pořád dokola, dokud se ti nechce čůrat a pak každý ví, co následuje. To je asi jediná nevýhoda. My vyrazily s Ká úplnou náhodou a protože byl Majáles, tak Náplavka byla jen pro nás.


Na sobě mám batoh z TOPSHOPU, který je na procházení po Praze nejlepší volbou. Zelená bundička je taková moje náhrada za džínsku, kterou stále hledám a nemůžu žádnou přesně pro mě najít, je z F&F. Pod ní mám svetr z H&M a na nouhou nejoblíbenější, nejpohodlnější Joni Jeans taky z TOPSHOPU.




Dooufám, že vás fotky naladily na jarní atmosféru a brzy se všichni potkáme na Náplavce. Za skvělý fotky děkuji Ká <3.






0 komentářů:

Post a Comment

 

instagram

meet us

Ráda dělám co chci,kdy chci a kde chci. Baví mě asi milion věcí a každej den něco jinýho. Nekoukám se zpátky a užívám si přítomnost,tak by bylo fajn občas něco zaznamenat a třeba se jednou podívat. natálie
"What we all want in life, to travel, fall in love and be happy."
Tohle je můj sen a já se ho snažim žít. Život je příliš krátkej na to, abychom si pořád na něco stěžovali, byli naštvaní a nepříjemní. Třeba vám můj článek úsměv na tváři nevykouzlí, ale to, že nejste nevidomí a můžete si jej přečíst, už by mohlo.) Ka

we♥it