Milujte se, smějte se a tancujte!




Zase mi přijde něco zvláštní. Dneska to jsou krásná místa kolem nás. Je jich tak málo. Je jich tak moc! Jen my si jich málo všímáme a berem je za samozřejmost. No a proč to píšu? Díky dnešním fotkám jsem objevila pohádkový místo, a víte kde? Pod mým bytem, kde bydlim už 10 let. Věřim tomu, že kdybych byla v jakýkoliv jiný cizí zemi, tak sem z toho hned unešená a vyfotim se před tim modrym baráčkem už několikrát.








A protože bylo dneska všechno tak dokonalý, tak jsem si vzala tuhle dokonalou košili z ANSWEAR, která je vlastně víc šaty než košile nebo šatová košile...jak chcete. Už dlouho jsem se necítila v něčem tak pohodlně a svá. Podobný kus oblečení jsem na sobě ještě neměla a můžu jen doporučit. Zamilovala jsem se! Dneska už podruhé teda! Ještě do tý nejlepší pizzy s kozím sýrem a piniovými oříšky z mé oblíbené Giallo Rossa. Jestli si tam ještě nebyl, tak tam zajdi!

Přestaňte neustále někam spěchat a stěžovat si, hledat na lidech chyby. Jsem přesvědčená, že hezká místa a fajn lidi si vás pak najdou sami. Motto dne, sem se rozhodla, haha. 

Toť vše!
Milujte se, smějte se a tancujte.



1 komentářů:

 

instagram

meet us

Ráda dělám co chci,kdy chci a kde chci. Baví mě asi milion věcí a každej den něco jinýho. Nekoukám se zpátky a užívám si přítomnost,tak by bylo fajn občas něco zaznamenat a třeba se jednou podívat. natálie
"What we all want in life, to travel, fall in love and be happy."
Tohle je můj sen a já se ho snažim žít. Život je příliš krátkej na to, abychom si pořád na něco stěžovali, byli naštvaní a nepříjemní. Třeba vám můj článek úsměv na tváři nevykouzlí, ale to, že nejste nevidomí a můžete si jej přečíst, už by mohlo.) Ka

we♥it