Morning sun...after the ball



Už asi dvě hodiny se snažím vymyslet úvodní větu, něco, co upoutá pozornost a budete chtít číst můj text dál a nakonec jsem tou větou zvolila právě TUHLE supr větu.

Jsou dvě možnosti. Buď máš chuť a přesně víš, co chceš udělat nebo nemáš chuť a absolutně nevíš, co máš udělat, ale výsledek může být v obou případech stejný a bez plánů možná i lepší. Potřebuju, aby se za mě někdo mohl rozhodnout, ale to nejde. Proto nedělám nic a píšu tyhle věty, který nemaj výsledek a ono se něco stane.
Jasně, osud máme ve svých rukou...ALE není od věci se zastavit, všechno nechat plynout a dorazit z plesu drudej den ráno ve stejných šatech, ve kterých sis připadala před pár hodinama ještě trochu líp než teď.
Stejně s ranním sluníčkem ladí víc.





šaty: MOHITO
psaníčko: MOHITO
kožíšek: dárek z USA

Jo a za tyhle úžasný fotky může Ká, kterou tady taky určitě potkáte.

0 komentářů:

Post a Comment

 

instagram

meet us

Ráda dělám co chci,kdy chci a kde chci. Baví mě asi milion věcí a každej den něco jinýho. Nekoukám se zpátky a užívám si přítomnost,tak by bylo fajn občas něco zaznamenat a třeba se jednou podívat. natálie
"What we all want in life, to travel, fall in love and be happy."
Tohle je můj sen a já se ho snažim žít. Život je příliš krátkej na to, abychom si pořád na něco stěžovali, byli naštvaní a nepříjemní. Třeba vám můj článek úsměv na tváři nevykouzlí, ale to, že nejste nevidomí a můžete si jej přečíst, už by mohlo.) Ka

we♥it