WINTER PRAGUE PHOTOSHOOT

Proč jsme vůbec fotily?
Rozhodla jsem se, že vám ukážu sérii fotek, kterou se mnou nafotila talentovaná Karolína Blachová (na insta @blachowaphotography). K fotkám nakonec došlo úplnou náhodou. Dobře, ne tak úplně. Ta fialová pusa se sama nemanamalovala a vlasy jsem si taky ráno nefénovala jen tak. Záměr byl nafotit profilové fotky každé tanečnice pro web https://vividdancecompany.webnode.cz. Určitě se na stránky koukněte a nebo si nás rovnou někam objednejte, veškeré informace najdete tam. No a abych se dostala ke konečné message tohohle příspěvku... Kája měla čas a já taky a líbil se ji můj kabát, tak mě ještě párkrát vyfotila. A tady je výsledek.












No. Ještě bych vám mohla říct, odkud jsou ty věci, co mám na sobě, ale když nad tím teď přemýšlím, tak všechno mám tak dlouho, že ta informace by byla zbytečná :D. Holt fashion blogger ze mě asi nebude, haha. 
Zajímal by vás článek o uskupení VividDanceCompany, kterou jsem zmínila na začátku článku? Co děláme a proč to děláme a jak to děláme? Dej vědět, ale stejně vám o tom nejspíš napíšu, ikdyž vás to nebude zajímat.
Měj se krásně:*













0 komentářů:

Post a Comment

 

instagram

meet us

Ráda dělám co chci,kdy chci a kde chci. Baví mě asi milion věcí a každej den něco jinýho. Nekoukám se zpátky a užívám si přítomnost,tak by bylo fajn občas něco zaznamenat a třeba se jednou podívat. natálie
"What we all want in life, to travel, fall in love and be happy."
Tohle je můj sen a já se ho snažim žít. Život je příliš krátkej na to, abychom si pořád na něco stěžovali, byli naštvaní a nepříjemní. Třeba vám můj článek úsměv na tváři nevykouzlí, ale to, že nejste nevidomí a můžete si jej přečíst, už by mohlo.) Ka

we♥it